28 Ağustos 2020 Cuma

Merhaba Dünya 2020 Yılındasın

-Evett, 5 yıl sonra bloğa yazmak nasıl bir duygu? 
-Çok değişik bir duygu. Dijital yaşamın nimetlerini çok eskiden keşfedip,sonra sırtını dönmüş olmak... Benim yapabileceğim birşey bu :) 
-Şimdi neden döndünüz peki?
-Bilmem, sanki özlemişim sessiz sedasız biryerlere birşeyler yazmayı. Tekrar yazmak iyi gelir diye umut ettim. 
-Hayatınız değişti mi bu 5 yılda? -Değişmez mi ya. Zaman çok hızlı akıyor ve içine neler sığıyor neler sığmıyor farketmiyorsun bile. Bu bloğu 2011 de açmışım 9 yıl gemiş. Keşke daha çok yazabilseydim buraya. Hafızam olurdu burası. Neyse. Yine aradabir yazayım kalsın. 
-Hoşgeldiniz o zaman :) 
-Hoşgördük :) 

    Evvet uzun zaman sonra blog yazısı yazmak adlı röportajım yukarıda :) Hey gidi hey :)
 
    2020 yılı nasıl bir yıl oldu sevgili blog. Ne oldu bu dünyaya? Herşey yarım, herşey eksik, insanlar bunalmış, gelecek nasıl belirsizliği... Neyse bitecek inşallah bu günler.
Herşeye rağmen kelimesi bu yılın sloganı olsun. Herşeye rağmen yaşamı seviyoruz. Umut ediyoruz. Yeni fikirler üretiyoruz, yeni şeyler için çabalıyoruz. Başarıyoruz. Rahata eriyoruz. 

    Hala beni takip eden bloglar var mı merak ediyorum. Neler yapıyor sevgili blogerlar. Her şey yolunda mı? Yeni sosyal medya platformlarına rağmen yazıyor musunuz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder