27 Mayıs 2015 Çarşamba

Dünden Kurtulmak İstedim

Dün çok değişik bir gün gibi geldi bana. Neptün, etki  falan yazmış astrolog. Olur mu olur.

Şöyleki:
Sabah alarm çaldı. Uyandım . Kim olduğumu, nerede olduğumu,  hangi  gün ve yılda olduğumu hatırlayamadım. Neredeyse bir  dk. sürdü. Yatakta oturdum öylece. Sonra telefondan hangi gün olduğuna bakmak geldi aklıma, baktım. Çok tuhaftı. Salıymış dün. Neyse toparlandım, hazırlanıp gittim işe. İş yerinde de  boş boş baktım konuşmalara falan. Akşam yeni açılan mekanda biraz oturalım dediler oturduk arkadaşlarla. Oradan ayrılırken masadaki şekerliği düşürüp kırdım. Eve dönüşte dolmuş kullanayım dedim. Dolmuşa bindim. Dolmuştakiler bir zombi filminden fırlamış gibiydi. Önümde oturan kadınlardan cam kenarında oturan, kendi tarafındaki camdan değil koridorun diğer tarafındaki camdan dışarıyı izliyordu. Zoom yapmış bir havası vardı ve neredeyse hareket etmiyordu. Yanındaki kadının uzun pardesüsü vardı. Yerde sürünüyordu. Pardesünün üzerine  ayakta yolculuk edenler basıyordu. Umurunda değildi. Benim yanımda oturan elinde bir sürü poşet taşıyordu. Poşetler benim kucağıma doğru kayıyordu. Onunda umurunda değildi. Ben mi?  Benimde umurumda değildi. Öyle boşvermiş gözler vardı dün. Sonra  eve geldim. Hemen yatıp uyumak, dünden kurtulmak istedim. Öyle de yaptım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder